Monday, December 13, 2010

terjawab jua ke'curious'an aku.


monday, august 2, 2010

Dapat hadiah :)) tapi..tak tahu siapa bagi...

salam.
Alhamdulilah aku aku beri kesempatn juga untuk mencoret di blog ni
Cam biasa hari Isnin aku da kelas tambahan
atau yang sewaktu dgnnya kelas tuisyen
balik je dari kelas tadi aku terus masuk bilik..masuk..masuk..
eh, Hadiah? hm..siapa punya erk.. so aku 'Gatalkn' tangan g buka
Baju, Pen, Buku , dan Cawan comel :))
nak kate pakwe bagi mustahil (aku kan single mana ada pakwe hihi.hih..)
secret admired?♥ huh..langsung tak pernah terlintas di fikiran ku.
tapi agaknya siapa erk..curious ku nak tahu...

Menurut adik aku, ada seorang hamba Allah yang hantar tadi suruh
kasi kat aku .adik aku sendiri pun tahu siapa dia..
yang dia tahu hadiah tu kena sampai kat aku..
tu pasal la hadiah tu da kat bilik aku sebaik je aku masuk bilik tadi

Tak kisah la siapa yang bagi aku kena bersangka baik..
Memang aku tak pernah jangka la dapat hadiah dari orang yang aku tahu
Tapi aku pasti orang yang bg ni adalah orang yang agak 'closed' ngn aku
(eh2 jgn salah faham bukan pakwe aa..a..sahabat yang bernama teman)

Allah tu hebat kan?
Dia bagi kita perkara yang kita tak pernah
jangkaakan berlaku dan fikir bila tiba masanya
Orang tu mngkin perantaraan je kan untuk buat hati kita gembira
Tapi aku percaya apa yang berlaku memang dah diatur oleh Dia..

:: ini merupakan post kat blog peribadi aku bulan ogos yang lalu.::

P/s: aku share kat cni coz aku dah tahu siap yang bagi hadiah tu. nak tahu siap? bakal suamni aku.uhuk2(terbatuk aku.:P) aku gurau je.Ya Allah,aku ni suka sangat mengarut. dia adalah insan yang banyak membimbing aku selama nie. cukuplah aku kata dia merupakn seorang guru yang aku kagum diantara guru yang ada.:)



No comments:

berminat?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...