Tuesday, December 14, 2010

i'm not ok..

Salam. uhhh. kugagahkan jua diri menghadap lappy nie.  Buat sekian kalinya lagi perkara ini berlaku. Ya Allah aku mohon kekuatan darimu. Baru je aku bermnja dengan buku aku , terus hilang mood bila mama cerita. Aku jujur,aku paling sensetif bab family nie :( Aku syukur sangat kerana 9 paper SPM aku sudah selesai aku lepasi. Alhamdulilah.Aku tak dapat bayangkan cam ne emosi ku kalau perkara ini berlaku sebelum aku duduki Spm.selepas aku ambik air wudhuk aku rasa tenang. Alhamdulilah.

Mungkin segalanya sudah diatur oleh-Nya. Aku dapat panggilan dari uncle aku ,suruh aku dan adik aku g pasar.Aku nangan adik aku g jumpa uncle selepas mintak izin dari mak. Memang saat2 gini aku takleh tahan bila mama cita tadik.Air mata aku jatuh pelan2.Aku gagahkan diri senyum depan mama. Kalau aku juga nagis kan mengeruhkan keadaan je. Sedegil2 aku, luluh jua hatiku.:(

Kat pasar, uncle bawa jalan jap then g makan2. Cerita-cerita dan bertanya khabar coz lama tak jumpa. Then pastu perkara wajib aku beli saat nie adalah COKLAT. Uncle aku memang dah tauk perangai aku,offer aku ambik je berapa banyak COKLAT aku nak. Terima kasih Uncle. *tapi walaupun sebanyak mana aku ambil COKLAT belum tentu dapat melegakan rasa gelora dihatiku. Pa pun coklat sekurangnya boleh buat aku senyum seketika :)

Alhamdulilah berkat merujuk pada yang utama, aku dah beransur pulih . Segala kekuatan ini aku perolehi dari-Nya. Aku sedehh. Tipu la kalau tak sedehh. Tapi then aku rasional balik. Semua perkara itu berlaku pasti ada hikmah nya.

p/s : maaf la kalau bahasa aku terlalu tersirat . Back to 'HIM'..kita akan temui jalan keluarnya jua dan diberikekuatan.

No comments:

berminat?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...