Saturday, December 25, 2010

Jika....

Salam. huhh, lama aku tak updates blog nie.cian dia..:)
Sebenarnya da banayka hal aku nak kongsi.tapi aku just kongsi pa yang perlu
je la k..:)

Semalam...
Lama aku termenung. 1 keputusan nekad telah aku buat..
Aku masih keliru pa keputusan nie betul atau tidak.
Tapi aku rasa dah tiba masanya.
Untuk aku memikirkan soal ni.
tetttt~
bukan soalan hati yea.
nie lagi besar dari soal hati.

Keputusan ini bakal merubah segalanya.
Terutama tentang hidup aku.
Berat aku nak buat keputusan cam ni.
Tapi aku rasa inilah yang terbaikk.

Buat mama, papa,kelurga yang lain.
sahabat,teman,kawan,
dan semua orang tersayang.
 jika 1 masa nanti keputusan ini diambil
jangan risau sy baik2 je..i.A.

p/s: amaran: entry ini ditulis dengan penuhh emosi.




No comments:

berminat?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...