Tuesday, December 21, 2010

GRADUATED HIGHSCHOOL

Today i officially graduated highshool
12 day waiting after Biology
it's a greatt experience i hve.

Alhamdulilah habis juga segalanya berjalan dengan
lancar dengan emosi yang stabil sehingga 
titisan dakwat pen yang terakher tadi..:)

Nie ramai yang tertanya2 napa aku habiss lama
meh aku story kat korang.
ceritanya begini, pada zaman dahulu.hahahha
ok..ok.. aku serius (*-*)

Sebenarnya aku drop some subjek then aku pilih subjek Ekonomi.
Extually ramai yang gugurkan EST then tukar kepada geografi & tasaawur islam 
then aku gugurkan subjek tu tu..tu pa? tu subjek yang aku gugurkan
then pilih ekonomi gitulah citanya. bab tu orang ramai hairan 
pa sal la budak comel ni tak habis2 spm lagi..hahah
*ingga ku 

time ambik exam tadi aku dijaga dan dikwal rapi oleh 
3 orang PENGAWAS
dalam 1 bilik kelas. aku sorang je calon kat pusat 1
dapat imejin x? betapa kekoknya aku macam terpaksa 
berhadapan dengan bakal mak metua.huhuhuh
*lari dari tajukk.hahahha

budak-budak ekonomi yang lain kat pusat 2
diorang dapat keluar awal beb,jeles aku. :)
Papun aku nak ucapan terima kasih byak2
buat 3 orang pengawas tu tadikk.
coz sanggup jaga aku sorang dalam masa 4 jam 15 mint
dari pagi hingga petang.*terharuuu..
pengorbananmu ku kagumi..:)

Meh tgk gambar2 bawah ni.
anatara gamba sepanjang tahun 2010..


antara 'alat2' canggih ms hampir2 last dayyy sekolah


sukan sekolah*majulah sukan tuk negara


 ms malm tu..tu...


time tressurehaunt ka klu x silap
*ignore ours pic yang comot2


menunggu yang belum datang...sebelum kelas.



nie muka2 semasa tunggu order kat kanti.makann. 


 promo baju sekolah yang penuhh signature
*sa artis


antara ahli2 'pak cik' :) 
*skuad lucuuuu.gua syggg sama luuuu.:)


 my 'houseclass' 

banyak lagi gambar x larat nak upload
pa pun saynggggggggggggg takorang sumaaa :)

dah habis SPM
semua bawa haluan masing2
haluan ke kira,ke kanan kedepan ke mana2 ahaha.
All the best suma..:)

&

Selamat tinggal SG007A012 :)
for sure i will miss u.

p/s: seyum2.tersengih2 aku..:P pahit manis itu asam garam kehidupan:)

No comments:

berminat?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...