Saturday, December 4, 2010

bila ku lihat dari sudut berbeza

salam. :)
hari nie aku tak sgt buka buku
bukan nak kat diri dah cukup mantap ilmu didada
tapi nak rest2 jap n buat perkara2 ringan supaya tak tension

petang tadi
4 de 1st time mama nak join kitaorang jogging
so aku, adik aku, kazen n mama pergi
tapi hari tak selalunya cearh tiba2 hujan turun membasahi bumi
mama kata joging je. uii. biar betul my mum nie.
so memandangkan diri sudah lama tidak bermain hujan
jadi aku pun main la didalam hujan
nikmat tau. aku rasa 1 rahmat.
aku tak terfikir tadi kalau sakit cam ne.
paper spm lom habis lagi hehehe:/
aku yakin kalau niat baik Dia pasti akn beri yang terbaik jua
buat kita.:)
pa yang paling best my mama :)
walaupun hajat nak joging sma tu tak kesampaian
at least kenagan di dibasahi hujan sesuatu yang tak
mungkin aku lupa especially with mama :)

tutup telinga dengar guruhhhh.

No comments:

berminat?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...