Thursday, December 9, 2010

baik pun salah??

Salam. semalam aku terima mesej dari seorang sahabat. tak yah cakapalah dia tu sapa yang pasti tak penting pun. Yang penting apa yang dia cakap. Seriously,aku cukup tersentak bila dia kata 'kerana awak terlalu baik,saya tension sya tak nak marah kat awak. saya terpaksa bertindak macam tu dulu.maafkan saya.'  Tarik nafas dalam2 aku semalam. Baik ke aku? aku tak layak pun di'describle cam tu. Aku tak delah baik sangat beb,aku bertindak bagaiman manusia sepatutnya bertindak je. Aku taksuka cari hal,kalau ada yang buat hal pun kat aku, aku akan try buat2 tak ada hal ngan dia. Sebabnya hubungan ngan manusia kita kena jaga baik bukan dengan Pencipta je.  Aku biasa je, bagi yang mengenali aku diorang faham cam ne aku. :) 

Bercakap pasal baik ni kan. Susah juga kalau jadi baik,kalau tak baik lagii susah tapi tu la dunia pandanagn manusia berbeza2. Ada yang kata orang tu comel,ada juga kata orang tu tak cantiklah. Macam2. Segala yang hadir mematangkan diri.

 juee♥ : Jadi yang penting jadi diri sendiri seadanya.:) kurangkan kontroversi,banyakkan seyumann :)

No comments:

berminat?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...