Monday, December 13, 2010

dua hati menjadi satu..

salam.
sebelum magrib semalam aku dah g masjid asyakirin
bersama seorang kak yang jemput aku..:)
hari ni merupakan majlis akad nikah aku..
heheh.gurau je.spm pun belum lepas lagi da hati nak akad nikah.
ok2.sebenarnya bukan aku nikah aku g memenuhi jemputan je.

sebenarnya semalam merupakan majlis akad  kak syifa
selepas magrib da forum yang bertajuk "keluarga bahagia"
so pa hadiran yang hadir boleh la ambik ilmu rumah tanggga yang dikongsi
bagi yang sudah berumah tangga,bakal berumah tangga dan
yang masih single dan available lagi..:)
tapi aku tak termasuk la .aku single tapi tak available.
bukan masa nya lagi kot aku berbicara soal nie.
meh tgk gamba kat bawahh.:)


dua hati menjadi 1 hanya dengan sekali lafaz.
maka sah la sebuah hubungan yang suci lagi diredhai oleh ilahi.



bakal pengantin di bawa masuk..

ayu berpurdah kak syifa..

semoga Allah memberi kebaikan dan rahmah buat pasangan ini.amin.

p/s: serius,aku teringin nak gna purdah..

2 comments:

The Bee And The White Roses said...

salam..duhal ktk pergi nikah kak syifa..hehe..nice shoot..mis her..huhu

♥juee♥ said...

walaikumsalam.auk kak kmk g. cantikk aluu nya mlm ya. gambya kmk ambik k kamera hp ya x terang gila..:)

berminat?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...