Saturday, December 18, 2010

Apabila HP buat hal.

Dari semalam hp aku buat hal. Aku pun tak tahu kenapa. Bemula dengan masalah line MMS aku yang tak boleh guna buat sementara waktu nie. hmm.mm. Aku tak pastilah apa masalah Hp aku or line aku yang yang ada problem kot. Aku rasa nak minta tukar Hp baru kot :) Best juga kan dapat Hp baru.:)

Akibat line aku yang tak berapa molek beberapa hari nie, semalam punya semalam, sesiapa yang hantar mesej g aku tak tengahari baru sampai. Dahsyat betul la. Bapa ku pun complain pasal line Hp aku. Kadang2 orang call tal masuk line terus gie Voice Message padahal Hp aku tu onn je 24 jam. Saba je la aku orang2 dan tidak terkecuali yang menghubungi. Yang aku pelik lagi ganjil kat rumahk one family guna Celcom kenapa line aku juga yang da masalah owwhh.huhu.hihihi. 

Sebenarnya ada mesej dari someone yang agak penting dalam hidup aku hantar sms. Tapi malangnya aku just dapat baca sms yang dihantar selepas pukul 1 tadik .Kesiankan aku:P kesianlah .

dialah peneman ku selalu  :)

Disebabkan line kau yang kadang2 buat hal nie lah aku tak berapa peduli Hp aku. Sungguh. Bila dah periksa kat pusat celcom tadik diorang kata aku memang akan menghadapi masalah line buat beberapa ketika kerana aku sungguh la comel..hihi.:) takdelah.kerana adalah masalah .

p/s: macam tulah hidupkan, kita tak akan senag selalu..kesusahan itulah yang memantangkan kita.:) semua itu ujiaan dari-Nya,nak tgk sampai mana tahap kesabaran kita.:)

No comments:

berminat?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...