Thursday, January 20, 2011

what to say?

Asalamualaikum dan salam2 kat sesapa je bace entry nie .:)

Apa nak cakap? aku dah mati ayat nie.
Aku pun tak tahu nak cakap apa.
Nak buat luahan? he he he.
Entah la,dulu kat blog peribadi aku, sebelum blog nie wujud, aku suka buat luahan
hati kat blog tu, rasa geram aku masa kat sekolah , rasa happy aku,
dan semualah tentang hidup aku aku cerita dalam blog tu~
Tapi aku tutup blog tu untuk tatapan umum atas sebab tertentu dan faktor-faktor
keselamatan. Kat situ segala macam rahsia kerajaan aku yang pegang. xda la.
Aku rasa blog tu untuk aku je n diri aku sebab tu akan tutup untuk umum dan buat blog baru nie.
(adohh2 panjang palk aku xplen.tadik tak tahu nak cakap apa he he)

Sekarang nie,bukan aku tak nak tulis je apa yang aku rasa,
Tapi aku fikir, usia dah semakin matang tak nak asyik nak tulis tentang luahan aku je.
sure al boring al bosan orang baca..aku pun boring nak taip ngeee~

Hari nie aku duk umah je dari pagi tadi jadi director penerbitan (yela tuu.abaikan)
Aku buka mukabuku kejap just balas coment2 sahabat aku. Then aku off.

Taklah nak duk situ 24 jam cam takde keja lain nak buat walaupun sekrang nie aku tak kerja pun
bukan apa, parents memang tak bagi. hari tu bagi ,tapi lepas tu cakapa lagi tak yah la hang keja.
"kaka orang tua boh dilawan juee. ekot jak k." pesan sorang sahabat. 
Betul la kata dia, kalau tak dgr cakap orang tua nak dgr cakap sapa lagi? 
Mereka tahu apa yang terbaik untuk kita. dulu makan garam orang kata.

Aku pun tak pasti apakah yang aku nak cerita sebenarnya. kejap aku corner sini. kejap aku corner sana plak. tak pelah atlis aku cerita somethingkan? kan? . Tajuk pun what to say..

p/s : aku nak cakap, aku baik-baik je.









No comments:

berminat?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...