Monday, January 24, 2011

keje..keje tgh pagi buta

salam.
dah dekat kol 2 pagi nih.
selamat pagi. 

pa yang aku buat pagi-pagi camne masih duk menghadap lappy?
aku online. tapi aku tak buka FB. YM. SKYPE. 
aku layan blog dan menyiapkan kerja2 aku.
aku da kerja tau ingat aku duk umah on9 24 jam ka.
Tak..,aku perlukan masa untuk diri sendiri gak. .

FB . YM . SKYPE.
Semua tu aku tak buka,kecuali time aku datang sengal ada la.hehehe.
sebenarnya aku tengah flu, p aku lawan je flu aku.
Aku hairan bin ajaib betul la..pa sal la bila kena 'e-kon' aku mula la naik flu.
takleh duk lama-lama kena 'e-kon' silap hari bulan konfem jatuh sakit.

pagi-pagi cam ni, banyak benda yanga da dlm benak fikiran aku.
hm.mm.mmmmm...

kalau dah tahu sesuatu perkara tu sakit, senang je, jangan buat.

P/s : mode agak malas nihh..:)



No comments:

berminat?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...