Monday, January 10, 2011

cerita sekitar ku~

salam.
sorry my blog tak updates u.
bukan pa..frequensi or selera aku nak online sejak kebelakangn nie menurun ckit
(ada gik ka aku xda mood ?.entah)
aku memerhati semuanya dari sudut berbeza.
macam2 cerita disekitar hidupku

My kawan dah nak bertunang.
Uittt.terkejut aku dengar cerita dia dah nak bertunag nie. Ramei member lain ckp terlalu awal. Tapi bila fikir balit ada baiknya diorang cepat2 menjalin iktan bagi mengelakan sebarang kemungkinan yang tidak diingini berlaku. Just think positif je. Dah bertunag ke..kawen ka..bukan tak leh sambung study. Lain la kat sekolah menengah memang pelajar tidak dibenarkan berkahwin. Tapi kalau kat U or kat Institusi lain. Pandai2 hidup la kan..lagi pun semua dah meningkat dewasa tak siapa nak larang janji tak langgar syariat.
Aku respect kat mamat tu. bila dah berkenan terus masuk meminang..tanda keseriusan dia ngn kawan aku tu.
Pa pun aku doakan korang bahagia dunia akhirat.amin.

Sahabat yang pergi berbakti untuk negara.
Ni kisah kawan yang g PLKN. Buat far..far..a.k.a farrah, fahuzaimah, chiew, su ling, floren, bethrace , dan yang terpilih tu. selamat berPLKN yea. Makan 6 kali sehari. bgus tu.syukurilah nikmat yang ada. Aku teringin nak join PLKN, tapi tak pterpilih. Tak pa, ada la hikmahnya tu. Semalam lawat farah ngn family dia.. Tak terpilih join PLKN pun tak pa la..dapat jejak kaki kat kem tu pun kira ok gak.:)

Kawan yang pindahhh
Hari nie, zz akan pindah g KUCHING. semoga semuanya selamat. Dia nie baiikkkk. heheh.
semoga persahabatn yang terjalin tetap tersemai.*jaga diri.kmk akan doakn kita ngn nya..amin.

aku~
Aku plak? sejak tak menghilang nie aku sebenarnya teman mak aku g ambik adik2 yang dah mula sekolah. Tahun nie. Irwansyah=SPM. Firmansyah=PMR. Mohd. Ariffin=UPSR..Selamat berjuang adik2 ku.
mereka nie sedang meninggi dari aku. Tapi tak pa..aku tak tergugat pun.aku rasa kiut adalah.hahah.<----(abaikan,aku mengarut je). Selain tu da lah beberapa urusan yang aku urusan. urusan hidup la katakan.*ceh.cehh..poyo gila ayat aku...:P

p/s: aku share yang biasa je lam blog nie..:) nak tahu cita selanjutnya..tanya la aku..:)





No comments:

berminat?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...