Thursday, February 23, 2012

tak sukaaaa formal..

salam semua :) actually hari nie aku rasa malas ckit nak kerjaaa.
Tak tahu lah nape..mungkin dah terlalu letih kot.
Lagi satu aku actually kadang2 aku rimas berpakaian formal. 
Formal n berprotokol. 2 benda yang aku cukup cukup tak suka sebenarnya.
Namun apakan daya bila tuntuan kerja menghendaki begitu aku terpaksa ikut je la.
Itukan untuk masa depan juga < ---- poyo je ayat aku. he he 

Tahu tak sesekali aku nak je guna tshirt biasa je g kolej.
gaya kasual, gaya sporty, gaya yang biasa2 je.
aku letih ngan formal actually. sies.
Tapi, bila berpakaian formal sebenarnya nampak berkeyakinan.
actually aku tak suka formal.x suka ,x sukaa huhuhu

aku suka pakaian yang simple tak nampak formal  but looks smart n cute.
sedap je mata memandang, sejuk hati tengok
tak suka crowded sangat..just simple n kemas.
itu yang penting. simple n kemas :) 
cantik tu soal no. 2. kalau pakaian je cantik tapi tak kemas fuhhh tak guna juga beb
kecantikan itu lahir dari dalam :) yang penting dalaman kita bukan luaran yang jadi ukuran :)


   nie gaya pakaian aku keja dhujung minggu :)
alangkah indahnya kalau hidup nie tak ada yang bernama formal

Nak dijadikan cerita, disebabkan aku dah terbiasa sangat guna pakaian formal
akhirnya, ada satu ketika tu bila aku keluar outing with my housemate
aku rasa cukup janggal.:/ mereka tengok aku pun janggal
sebabnya aku guna seluar jeans waktu tu.
setelah sekian lamanya aku tak memakai seluar jeans hik hik.
pelik.pelik. sebab tu lah aku tak suka formal
inilah akibatnya he he he he he
tapi sies aku memang lama tak mengayakan pakaian kasual aku
kalau aku keluar outing je aku berpakaian unformal a.k.a kasual :)

hidup nie pilihan beb, terpulang pada kita nak pilih yang mana.
mama selalu pesan orang akan nilai kita pada pandanagn pertama
jadi jaga diri hiasi peribadimu
kerana dirimu begitu berharga..



boleh tak posing ikut suke hik hik hik :

 p/s: aku rindu dan teringin guna baju biasa je g kolej.

No comments:

berminat?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...