Sunday, February 26, 2012

ini cerita hari sabtu outingg akuuu..:)




Tadaaa!!!  ngeeee ~
salam. semuaaa :) he he he he he he he
muka agak kepenatan selepas men'yukaneka'kan diri
di padang UITM daripada pkul 8pagi samapi la kira2 pkul 2 cam tu
baru habiss... *excited nyeee aku cerita tentang sukaneka tuu
p tak da piccc..tggu k. waitt :)

Petang semalam aku g la teman my housemate
katanye nak p beli barang sambil cuci mata.he he
ehh..ehh yang cuci mata tu gurau jee tau..
mati kene sembelih lau my ehem2 tauu.. 
ha ha ha ha  ha ha ha ha 

nie dia SITI HAIDA MAT ISA  :) my isteri <-----lol.ngee~
ayu tersimpuh menunggu KTM

Cakk :) muka menunggu KTM
*Menunggu sesuatu yang amat menyebalakn bagikuuuu
lagu aishiteruuu :)

 

Inilah 'kenderaan'  rasmi yang aku ada
 Nie time tak dee kerjaa..pic kaki juga diambikk


 Rasa2 nye ane satu  tangan aku??? 
Confirm la yang takde ciincin..he he

adik ayah ada kate, jari tangan aku tak macam jari tangan gadis lain
aku pun tak tau nape dia kate cam tuu..
nampak kecik n pendek..lalallalala
apa2 je..yang pasti dengan jari tangan nie lah aku 
buat kerja selama ni :) he he he
tangan aku kecik..saiz cincin rasanya saiz 6-5 cam tuu



Okkk lahh bila dah sampai kat subang, aku n ida ronda2..
then..tengok jam dah nak masuk maghribb..
jadi, dahuluan apa yang utama..:)


comel kan muka dia..:) untung sapa dapat dye..)
hehe bulatnye my face :P

Lepas menunaikan kewajipan..
pa lagi jalan-jalan la cari apa yang dihajati...

aku nak p cari tafsir qurann
tafsir aku, ak dah bagi kat ayah  dahhh :)
so bila ayah rindu boelh belek2 tafsir tu ke, bace ke.. kan kan
aku bukan lah anak yang solehan namun aku sedang sedaya upaya ke arah itu 
amin.:)

budak niee actually tengah mengais2 sesuatu yang melekat kat kaki die, then 
aku n ida g la jadi hero selamatkan dye ha ha <---poyo je ayat akuuuu
g la tolong budak tu buang something yang lekat kat kasut die..
pastu..SNAP! he he


 
wah2..semapt pula minah nie beposing

tengokk yaaa..hu hu hu hu



tengah try2 kasut cik ida nie ..
mulanya aku just nak teman je dye masuk kedai kasut nie 
tak terlintas langsung  pun nak beli kasut
namun.huhu..dugaan datang melandaaa
cewahhh. ha ha :) tak boleh bla ayat akuuuu.

akhirnya aku melting..
arghhh. sungguh kuat dugaan akuu..
ha ha ha ha ha ha ha ha ha

finally aku melting ngan sendel nie he he
comel sangat :) meltingg sudahh sayaaaaa,,

then, aku gagahkan ke counter..hehe
finally...


finally aku 'terpaksa' beli juga hahahaha...

selepas jalan2 he he
akhirnya mngisi perut :)
perkara utama adalah MAKAN :)


habis kulit ayam aku kopekk :) *ha ha.. tak habis pun makan ha ha ha

then,,sekian dulu cerita outing saia he he :)
*eksen jak barang ya..bukan brg saia semuaa


p/s : balik tuuu aku cemburuu tengokk my maduu sudah rim baruu <----ngeee ..lol..(abaikan aku gurau je )sies.kadang rindu nak kuar nagn dia,namun apa kan daya masa tidak mengizinkan ,masing-masing bz ngn komitmen sendiri...(ayat memujuk diri )

No comments:

berminat?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...