Friday, February 24, 2012

cerita meng'updates' diri...

CAKKKK!!! tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nie teman mengarut + sengal = cik otomen kununn
 nama dia NADIA ...

salam semua :) hihihihihihih <-------sambil tersengih2 depan pc..:P
hari nie, aku aku sempat pula 'mengupdateskan' diri kat laman muka buku.
sebelum memulakan kerja.. he he
actually aku g privatekan smula pic2 aku yang ada
kalau ada pic aku segan lahhhh he he he
entah la. aku memang jarang letak pic dalam fb
salah satunya, untuk keselamatan juakk..
dan yang sebenar..benarnya kalau nak tahu..
pic aku bukan untuk tatapan . . .
sebab tu laa aku publish pic kejap2 je kat fb.
kat blog tak ramai orang tahu jadi aku lebih selesa di sini :)
*pic aku hanya untuk tatapan insan tsygggg :)

bagi aku kat fb 'macam' tak de privacy jee.
for me.orang tak perlu tahu apa yang kita adaaaa
cuma sesetengah hal je org lain perlu tahu..

Hari nie hari jumaat hari yang orang leh katakan
last dayy untuk kerja laa dalam minggu nie he he
sukanya esok cuti sudahhhhhhhhhh :)
bahagianya dalam hati. tapi esok aku ada sukaneka
maklumlah aku nie antara atlet yang 
diimport ke pelawanan sukaneka esok 
(abaikan yang di atas.he he. mood mengarut sedang 
mnnguasaikuu saat nie hik hik hik)


p/s : percaya tak.aku actually dah lama aku bawa baju nie cuma tak pernah guna je. dah masuk sem 3 nie baru aku guna.rinduu pula aku nak berkebayaaaa..so aku pilih baju nie laahhh. yang bestnya lagi, nape aku tak guna kain dye.. kan.. sebab kain baju kebaya nie tinggal kat sarawak.<----lol.hik hik.. terukk betul aku niee..

No comments:

berminat?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...