Wednesday, February 22, 2012

k.e.n.a.p.a perlu ada benci?

Seramai mana pun yang suka kita, pasti ramai juga yang tidak suka. 
Seramai mana pun yang membenci kita, pasti ada yang tetap suka. 
Yang suka tidak selamanya akan suka kita, 
yang membenci tidak selamanya membenci kita

jadi diri sendiri , tak perlu ikut apa orang kata
kita tak kan mati dengar kata nista orang lain dalam hidup ini




Senyuman ku tak akan
Pernah luntur lagi
Tak peduli ku di buli
 Omongan lu gua beli
Cacian lu gua cuci
Dengan senyuman prestasi
kita tengok saja nanti 
Semangat ku tak akan
Pernah patah lagi


entah apa dalam diri ini yang kadang manusia tak puas hati
kadang orang kata aku beruntung
but.do you apa yang aku harus lalui sebelum
sampai ketahap ni??

p/s :ada satu ketika tu aku stress sangat keluarga tersayang jauh di mata kekasih tercinta sangat la bz
last2. kat Allah juga aku semburkan air mata ini...


No comments:

berminat?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...