Saturday, February 12, 2011

My adekk 17 years old..today.

salam. 
today is my birthdayyy..<----tipuuu.memang pun tipu.
aku belum habis cakap lagi la....
hari nie.birthday adik aku.
tapi tak macam adik kan..
macam abang aku adalahkan. hihi
semoga panjng umur dalam mengingati Allah dan Rasul.
dan..
semoga berjaya lulus cemerlang SPM tahun nie yea bubut..

meh aku story ckit pasal mamat nie.
dia nie lahir kat sabah sama gak ngn aku lahir kat sana.
aku memang rapat dengan adik sorang nie.
bukan yang lain tak rapat,cuma lebih rapat dengan dia nie la.si bubut nie..
kalau kitaorang hangout sama.macam2 tanggapan orang
ada kata kami 2 kapel la..(pelik,muka kan hampir sama)
ada kata dia abang aku( tu aku sukalah,aku rasa cumil jap:P)
ada kata macam2 la..dan pernah sekali orang fkr kami 2 nie tunangan.
hai,dunia..dunia..suka membuat hypotesis sendiri.
suka buat tanggapan sendiri..

dia nie sorang yang berani.aku respek la.
aku pun tak seberani dia,mungkin sebab dia lelaki kot.

kami banyak share kegemaran yang sma.
terutama g camping.memang selalu g samalah.
so parent pun tak risau kalau kami g camping.
aku boleh tgkkan dia,dia pulak tgkkn aku. :)
 selain tu kalau da masa g  joging petang2
buang apa yang patut bersama kawan yang lain.
kalau tak pun dengan kazen mazen aku.

aku satu2 nya anak perempuan dalam family,
kalau nak g mana2 pun kitaorang selalu g sma.
beli disc, kumpul gadget , bli baju..
sure aku rindu adik2 aku kalau aku g jauh dari mereka kan.

tak rasa kan.masa sungguh pantas berlalu.
hari nie dia genap 17 tahun.
semoga berjaya dunia akhirat.

p/s : hari nie birthday kak.adzni dan oly juak..happy birthday :)

No comments:

berminat?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...