Thursday, February 3, 2011

catatan diri :)

Salam.
alhamdulilah aku dah siap packing barang2 aku.
Sebenarnya aku akan g Sibu dalam esok then akan balik sabtu nie. Aku ada program kat sana J
Kalau ikutkan hari nie aku ada ‘kepincangan’dari kul 8-5ptg .
Then esok berangkat g Sibu sampai Sabtu.
Ahad ada daurah lagi + cirle ku.
Isnin nie pulak, petang aku da meeting. Kat Pusat Kgiatan Rakan Muda Bahagian Bintulu.
Rombakan jawatan akan dibuat semula untuk memilih dan membubar ahli jawatankuasa 2010.
Aku tak de la penting sangat, hanya timbalan setiausaha sebelum nie.
Ramai yang tak tahu,ada yang tahu dah dekat2 jawatan tu nak dibubarkan semula.
Itu tak penting kerna semua yang kita miliki hari ini hanya pinjaman semata2 dari-Nya.

Insya-Allah 12.February nie next s.o.s (series of srikandi) tajuk dia
Tadaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
 Ehem2 Apabila baju melayu bertemu baju kurung J
Semoga semua urusan dipermudahkan. Amin. Amin.
Then 3 hari lepas tu aku berangkat meninggalkan Malaysia buat 14 hari.
Insya-Allah dalam 28 cam tu akan kembali semula ngan family aku ke sini.
Then. Then. Then..
Guesttt.
Oh no MARCH will coming
The nebes time came back,result SPM akan kuar dalam bulan March nanti.
Aku tawakal dan redha walau apa pun keputusan yang bakal aku terima nanti.
Semoga diberi keputusan yang terbaik dan pengakhiran keputusan yang terbaik nanti amin.

p/s : maaf sanagt,aku jarng updates mukabuku sekarang lau da pa2 rujuk blog he he.kerna aku lebih selesa di sini.

No comments:

berminat?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...