Sunday, March 18, 2012

just to reminder k dear :) ♥

salam n happy sundayyy semuaa :) bulan nie bulan yang memecahlan otak dan minda serta jiwa ..
senyuman kelat lagi terpaksa. bulan yang mendarahkan tangan dengan pen (perghhh dasyat da bunyi ) rupa dah macam gaya manusia putus wayar jakk mgee~~ tapi dalam sesetangah hal je .ok . bukan semua hal yang menyeksaakan jiwa nie. ada juga hal yang menyenangkan jiwaaaa. jiwa oh jiwa. hati oh hatii (sudahh, saia mulai mgarutt lagi )*this adalh peringatn untuk diri sendiri terutamanya coz my assgmnet kesayangan ada 2 kena submit mggu depan p saia tak siapkan dengan lengkap lagi. buatt dfrat je over kih kih kih.<---- boleh pula gelak2..bdaulat betul :X

kalau tidak diingatkan t lupa padah kepada dirkk. manusia insan yang mudah lupa. itu fact!
bukan kita digalakan untuk ingtkn org lain je. diri sendiri lebih2 lagi. sebab tu kat dunia ni kita diciptakan untuk saling bergantungan dan melengkapi antara 1 sama lain. kan kan :) 

rasa hati

sedih bila cuti sem tak dapat balikk !

penat bila kena ulang alik untuk urusan yang sma !

terkilan bila terpandang sesuatu !

bengang bila ketenangan di ganggu !

pening bila terimbas semula gelagat manusia !

rimas bila privacy dicerobohi !

semua rasa menjadi 1. actully semua rasa2 ituu bkaitan banyakk with  my kerjaa. now aku tgh build slow2 semangat nak berkerja macam duluu. sumthing haapen between mee n my big boss.(tak perlu la cita pasal pa, cukup la cerita kat org tertentu je.) sies beb, after that excident aku betul2 macam hidup segan mati tak mauu je turun keje.. aku sendiri leh rasakan aku g keja dlama keadaan terpaksa. tak pernah kot aku dibuat cam tu seumur my life shggakan panas 1 badan aku mlm tu. *kejutan kot. by the way of coz semuakan tu akan mjdikan aku orng yang strong kan :) ♥

p/s :

mood mendaradkan tangan sudahh mari. :)my assmgt syggg tggu ya darlingg i coming <---bdaulat!

kalau nak tahu aku tak boleh kalau orng yang aku syg mnggikan suara n marah tak tentu pasal yang bukan my kesalahan or tanpa tanya aku duluu. sies depan mereka aku akan jadi plakon terbaikk.tapi pastu confirm mutiara2 putih jatuh kat pipi. bukan soal manja  beb, p ni soal rasa. aku memang tak lehh.





No comments:

berminat?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...