Tuesday, March 22, 2011

SPM KELUAR ESOK

 semua nebes memikirkan result.tapi aku nebes memikirkan tak dapat beraya bersama keluarga tahun nie..
siesly.bukan aku tak kisah dengan result aku esok.tapi aku dah da matlamat yang aku nak target..

upu
makatab
matrik
u swasta

aku dah mohon. dah isi semua kecuali upu..tggu result dah keluar baru aku isi. tapi siesly aku tak da keiginan nak sambung study kat yang di atas tu. aku isi hanya menunaikan amanah mama dan papa.:) tak leh la nak jadi anak derhaka kan diorang suruh mohon so aku mohon. amanah tu. so kena tunaikan.

walaupun u yang aku nak pergi tu takda dalam list aku kat atas. tapi aku dah g briefing pasal kemasukan U tu awal Julai nie. 

Aku tak nak cita banyak2.he he. biarlah rahsia dulu.coz aku pun masih tengah istiqarah dalam membuat pilihan nie..

Esokk. reult SPM keluar. semoga aku mendapat keputusan yang cemerlang bersama sahabat yang lain. amin.

P/S : esok semua off line..<--------------tipu..:P ha ha

No comments:

berminat?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...