Thursday, March 10, 2011

dunia aku : dunia sepanjang aku tak updates blog :)

Salam. :I
agak lama blog dah x diupdates. bersarang dah blog cian nya.
sorry my blog. afwan jiddan. :)
ada komitmen lain yang perlu di selesaikan.

meh aku a.k.a saia. a.k.a syirah <---nama baru :P

g indonesia selama 2 minggu.
ini adalah sebab utama tak updates2 blog buzy ngan hal family kat sana. Lagi pun bukan selalu pat balik Indonesia jumpa family kat sana kan. so terabai la blog nie bersebab. nanti upload gambar k. tggu je.. :)
meh cita ckit cerita pasal indonesia nih. actually my papa  orang sana bahagian Makassar, Sulawesi  Selatan.
pemandangan kat sana fuhh cantekkk. subahanallah. Tak tergambar dengan kata2. Orang kat sana pun semua ramah-ramah belaka. Tetapi ada 1 benda hal yang kat sana membuataka aku rasa masih banyak 'kerja' yanga ku perlu lakukan. 

selsema + sakit2 badan + kurang sihat
ini salah 1 lagi sebab aku tak updates blog. 3 in 1 aku hari tu. so aku pun tak tahu nak tulis pa time sakit masa tu. of coz idea ada tapi tak larat la nak menghadap lappy time tak berapa sihat. 
tapi now alhamdulilaha ku dah sembuh .:)

balik kampung belah mak : adik moyang meninggal
aku ikut mama balik kampung . Moyang aku lebih setahun yang lalu telah dulu pergi. sedih . sebak. mana tak nya, masa tu aku kat Indonesia ngan adik aku. so memang tak sempat jumpa moyang aku. Last aku jumpa dia sebelum akku berangkat g Indonesia masa kau form4 masa tu. Yang adik moyang aku nih, aku pun tak pasti bila last jumpa. ermm kalau tak silap masa majlis arwah moyang. semoga rohnya dicucuri rahmat.

aku dah kerja sekarang
ye, aku dah kerja. tak caya ka? Aku pun tak caya dulu aku nak kerja tapi mama memang tak kasi. Then hari pintu hati mama terbuka bagi aku kerja tapi..lepas balik dari Indonesia la. Hari dah masuk 5 hari aku kerja.
aku kerja kat butik. kerja pa? Jadi boss a.k.a manager he he.. betul la. abi dan umi (owner butik putrasyzleen collections) g KL ambil tempahan dan stock baru. 

Itu lah antara napa aku tak updaters blog. kekangan masa. bukan sengaja. FB pun jarang aku updates. Tak tahu nak updates apa. Kalau ada terlintas kat kepala otak aku time tu,aku bukak la FB n upsates.:) atau pun nak bagi tahu sumthing kat member + sedara + kazen :)

num celcom aku tak dapat dihubungi buat sementara nih.
nak tahu kenak?  kenapa? simcard celcom aku tinggal kat Indonesia :).
jadi aku kehilangan sebahagian num contact dalam sim tu.
jadi aku buat simcar replacement. masih guna yang sama.:)
tapi aku tak guna sekarang la. sekarang aku guna num lain dulu
demi keselamatan dan keamana awam. he he..ngarut je.:P
adalah tu :)  sabar je, nanti aku guna num celcom tu gak.:)

wahh panjang contengan aku plak. :) 
alhamdulilah semua nya berjalan lancar.syukur alhamdulilah.:)

p/s: (*_^) aku insyirah.:)




No comments:

berminat?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...