Tuesday, July 10, 2012

Not Bad but its still hurt.:/

Salam.wahhh. sungguh lama jari jemari ini tidak bermain di keybord mencoret cerita insan. Sebenarnya nak tulis apa pun aku tak tahu. Bukan tak tahu apa, aku tak tahu macam ne nak mula. yepss. any idea??

Sies rasa janggal lama tak updated blog
rinduu gila sebenarnya namun apakan daya
komitmen hidup dan urusan yang dipertuan aku yang tak sudah sudah lagi
membuatkan aku tak punya masa untuk Encik Blog tersayang nie.

Actually banyak benda banyak cerita dan banyak kisah nak share
tapi saat ni aku sendiri pun tak tahu nak mula kat mana.  :/
bz ngan assingment. test . kuiz. normal la tu hidup bergelar student.
student la sangattttt :) ha ha ha ha ha ha 

Tapi ada kala ketikanya aku mencongak hidup ni
Beberapa hari yang lepas ada 1 peristiwa yang cukup mengguris perasaan aku.
Siesly takk tahan dah so i just cakap je terus terang to my soul mate
A'ahh memang selama nie perasaan cemburu tu aku simpan untuk hal-hal kecil
je tak kan aku nak besarkan kan. Tapi untuk yang 1 tu aku tak leyhh tahan
betul buat aku sakit. Yap. cukup sakit. dah tengah demam waktu tu memang 
sedap je aku rasa. hmmm  but.i hope all will be ok.

Fine. tu je yang mampu terungkap saat tu.

p/s : my soul mate, saia tak salahkan awakkk tapi i'm jelesss okkkk.done !

No comments:

berminat?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...