Wednesday, October 5, 2011

ok la itu..apa yang ok nya??? hahhhh?? a'ahh

ok la itu..apa yang ok nya??? hahhhh?? a'ahh
arggghhhh hhhhhhhhhhhhh*ikut sound zombi dalam game
fuhhhh. aisehhhhh meh sini aku nak mengepak

hu hu hampir tiap2 kali aku updates blog
beraneka mode yang aku sajikan

argghhhhhh.
serabut + tak tentu + serabai + blurrr
itulah yang aku rasa.
hidup aku hari nie rasa serabut sangat nak mnguntumkan
senyuman pun aku terpaksa jewwww.eeuuuu.
aaaghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
x alah2 aku terais jak ctok lak..

geram da jak aty. saba jak lah.
 mn dpdh kcik aty lak..
hatinya jak la tauk dijaga aty kta tok
xda sapa nak jaga.. auk jak la kohh
ktk jak menang.

bohh nangga kmk diam aluuu nak
ninjak palak bahhhhh..
inagt kmk tok pa ka..
aieeee gerammm da jak saaaa

xalah2 tok..xalah ya..
ingt i robot ka???
 u, u ingat u punya hal jew..
anggap u jew betul. .a'aaahhh??
ye la u je betul .betul sangat!!!
PERFGECT!
hal orang lain u tolak tepi, hati orang lain
u bia je terasa.
yang u tauk u punya hal je. ok fine
eeeeeuuuwwwwwww!!!

ok hari ni aku nak marah so??
hal aku juga lahh nie blog aku
ee geram nya akuuuu.
kadang nak gila juak rasa.
xtentu idup dipolah daktokkkkkk....
 juuuu !! saaaaaaabbbbaarr!!


No comments:

berminat?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...