Friday, September 16, 2011

ha ha hu hu hik hik

Salam.
emmmm. penatttt sgttt hari nie
xtually aku xda mood sgt hari nie xtau la nape
nak kata tension.lebih kurang laaaaaa
tapi orang yang tension xkan ckp dia tension.
jadi kes aku nie nie tak tension laaa?? ha ha
lebihh kurang tambah ckit bgituuu laaaa..huhuhu

ok la mehh sini aku luahan apa ynag terbuku di hati ini.
sebenarnya,aku betul2 xdaa mood sgt hari ini.

aku bukan tak pandai share maslah tapi bagi aku tak semua perkara kita
harus share kan kadang luaran tu je yang happy semacam dan gelak-gelak..
tapi dalam hati hanya tuhan yang tahu
aku ada share juga kat insan2 tertentu dalam hidup aku. n insan y aku percya.
aku memang agak rapat ngn semua kawan2..tapi hanya yang betul2 rapat je aku share masalah aku.
kadang aku tak share pun kat sapa2. bukan lah aku nie jenis yang pemendam perasaan tapi entah lah
mungkin kena dengan nama yang aku selalu guna tu

Jueeinsyirah

juu maksud dia yang memiliki

insyirah yang melapangkan hati

jadi apa2 jew yang datang dalam hidup aku aku terima dgn lapang hati :)
mgkin memang sikpa aku dah cam tu.masalah aku hanya insan tersyg dan org tertentu je tahu

rasanya aku letihh kot hari ni
then ditambah dengan beberapa perkara yang muncul dala hidup hari ini
mahunya tak terkedu akuuuu melalui hidup hari ini

namun, aku bersyukur hingga ke saat ini aku msh lagi hidup.
aku rinduuu kan seseorangggg hu hu hu hu 
ok la sekian sahaja duluuuuuu


p/s : mood rnduuuuuuuuuuuuuu

No comments:

berminat?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...